Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Charizard: Ήμουν κι εγώ θύμα του Ash

Μετά τη συγκλονιστική αποκάλυψη για τα πράματα και θάματα που έκανε ο Ash στα ποκεμον του, ένα ακόμα από αυτά έδωσε συνέντευξη στον Meowth της Jubilife TV και έβγαλε στη φόρα και άλλα άπλυτα για τον κατηγορούμενο. O Charizard του εκπαιδευτή που εδώ και αρκετό καιρό δεν είναι πλέον μαζί του είπε: "Έμαθα τα νέα και έσπευσα αμέσως να μιλήσω στα κανάλια γιατί ξέρω ότι πολλά πιτσιρίκια θα σταθούν στο πλευρό του και θα τον υποστηρίξουν και η Nintendo θα προσπαθήσει να καλύψει τα νέα. Είναι όπως τα λέει ο Πίκατσου. Κι εγώ τραβούσα τα ίδια όταν ήμουν ακόμα Τσάρμαντερ. Τα ίδια πάθαιναν και ο Μπούλμπασαρ με τον Σκουίρτλ. Μια φορά ήμασταν σε μια σπηλιά και με έβαλε να φωτίζω με την φωτιά της ουράς μου ενώ εκείνος ερωτοτροπούσε με τον Μπούλμπασαρ χωρίς τη θέληση του. Ήμουν όμως τυχερός που εξελίχτηκα γρήγορα και μετά είδε ότι δεν τον έπαιρνε να κάνει βλακείες. Γι αυτό τον έκαιγα συνέχεια όταν με έβγαζε από την πόκεμπολ. Είναι ένα κάθαρμα που του αξίζει να πεθάνει στη φυλακή".
Μετά και από τη συνέντευξη του Charizard η Nintendo έχει παγώσει τα γυρίσματα του anime και ψάχνει να βρει τον αντικαταστάτη του Ash στη σειρά. Φήμες λένε ότι έγινε πρόταση στον Gary που είναι ο αιώνιος αντίπαλος του Ash και εγγονός του καθηγητή Oak αλλά υπάρχουν επιφυλάξεις γιατί έχει δηλώσει δημόσια τις προτιμήσεις του στο σεξ (ομοφυλόφιλος) και η εταιρεία δεν θέλει να περνάνε τέτοια νοήματα στα μυαλά των 7 έως 12 ετών θαυμαστών του anime
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου